Week 7: Papa in Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 7: Papa in Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 7: Papa in Madrid

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Oktober 2015 | Spanje, Madrid

Holaaaa! Langzaam aan neemt de werkdruk toe en moeten we steeds meer verslagen en presentaties gaan voorbereiden. Hierdoor heb ik deze week een stuk meer aan school gewerkt dan ik gewend was de afgelopen paar weken. Op woensdagavond hebben Debby en ik samen gegeten en heerlijk bijgekletst over onze weekenden!

Op donderdag kwam papa naar Madrid, aangezien hij hier op de beurs moet werken. 's Avonds hadden we afgesproken en hebben we eerst even samen met de freelancers op het terras gezeten. Daarna zijn we gaan eten bij het Hardrock Cafe! Het was erg gezellig en ook leuk om pap weer te kunnen zien!

Op vrijdagavond zijn we met een hele groep (Nederlandse meiden, Zweedse/Deense meiden en 3 Deense/Singapoorse jongens) gaan stappen bij Shoko. Het was een gezellige avond, al was de club (vooral de mensen daar) wel iets minder.

Zaterdag had ik afgesproken om naar papa op de beurs te gaan omdat ik best benieuwd was naar hoe het er daar uitzag! Pap heeft me even de beurs laten zien en ik heb even gekeken naar wat ze aan het doen waren. Ook heb ik daar mijn koffertje met winterkleding en natuurlijk veel lekker Nederlands eten en spulletjes opgehaald. Echt heel lekker om ook weer even wat dingen van thuis te hebben! 's Avonds heb ik met Debby pizza gegeten en zijn we daarna smoothies gaan drinken bij een leuk klein cafeetje hier in Malasaña.

Gisteren (zondag) ben ik met Debby gaan eten bij Mercado de San Miguel, een typische Spaanse markthal hier in Madrid. We hebben eerst een mini pizza gehad, vervolgens verse jus d'orange en daarna nog sushi. We gaan zeker nog een keer terug want er waren nog zoveel meer lekkere dingen om te proeven! Aangezien het vandaag Columbus Day is, was er gisteravond een lichtshow en vuurwerk bij het Palacio Real. Helaas zagen we alleen de lichtshow en konden we het vuurwerk niet zien..

Vanochtend hebben we kaartje gekocht voor de wedstrijd Real Madrid - Levante voor volgende week zaterdag. Heb er nu al ontzettend veel zin in om Real live te zien spelen!!!

Adiooos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3919

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: