Week 6: Colleges en Kapital - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 6: Colleges en Kapital - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 6: Colleges en Kapital

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 Oktober 2015 | Spanje, Madrid

Buenos días! Deze week was niet zo heel erg spannend. De hele week heb ik weer flink veel colleges gehad en een aantal meetings voor groepsprojecten. We moeten steeds meer voor school gaan doen, maar het niveau blijft echter een beetje laag. We leren gelukkig wel ontzettend veel over alle verschillende culturen van alles internationale studenten, dat is wel erg leuk!

Op vrijdag was het eindelijk weekend en ben ik lekker in de stad gaan shoppen. Ik heb een colbertje en vestje gekocht en verder vooral even heerlijk rondgewandeld door het centrum.

Op zaterdag ben ik weer heel even de stad in gegaan om schoenen te kopen die ik de dag ervoor al had gezien. Verder heb ik wat aan school gewerkt. 's Avonds had ik afgesproken met een groep meiden van Tilburg en een aantal Scandinavische meiden (en hun vriendjes) naar Kapital te gaan, een van de grootste clubs van Europa. Het was een ontzettend mooie club met zeven verdiepingen met ieder een eigen muziekstijl! Het was echt een geweldig leuke avond!

Nu is het zondag en heb ik lekker een dagje thuis gepland. Ik moet wat dingen voor school bijwerken en ga verder lekker uitrusten en film kijken.
.

Hasta luega!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 3913

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: