Week 8: Real Madrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 8: Real Madrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 8: Real Madrid!

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Oktober 2015 | Spanje, Madrid

Hola! De week begon al goed met maandag een dagje vrij wegens Columbus Day! Helaas moest ik wel de hele dag aan school werken, maar ik had een goed vooruitzicht op een wedstrijdje Real Madrid - Levante op zaterdag!

Dinsdag was Jessie jarig en daarom moest er natuurlijk even geskyped worden om haar te feliciteren en een fijne verjaardag te wensen! Ook kon ik weer even gezellig bijkletsen met de rest als goede afleiding van het vele studeren.

Donderdag had ik toch echt mijn eerste toets hier in Spanje, namelijk Spaans! Nu fingers crossed dat ik deze een beetje goed gemaakt heb..
Vrijdag had ik onverwachts vrij! Helaas kwam ik hier pas achter toen ik op school aankwam, maar colleges die vervallen zijn altijd welkom haha! Samen met Debby zijn we die avond naar de nieuwe Primark geweest op Gran Via, wel 5 verdiepingen groot en vandaar ook de tweede grootste ter wereld!!! We hebben er onze ogen uitgekeken en willen snel terug.. Helaas staat er dagelijks nog een flinke rij voor de winkel, aangezien iedereen er nu heen wil! Daarna zijn we naar het casino gegaan.. Het was de eerste keer dat ik naar een casino ging maar het was erg leuk! We hebben roulette gespeeld maar helaas was ik niet heel succesvol en verloor ik 5 euro.. Better luck next time hahah!

Op zaterdag was het dan eindelijk zover, op naar Santiago Bernabeu voor de wedstrijd Real Madrid- Levante! Wauw wat was dat een geweldige ervaring! Het hele stadion was bijna uitverkocht en de sfeer was geweldig! Ook was het ontzettend leuk alle spelers (waaronder natuurlijk Christiano Ronaldo) een keer live te zien spelen!!! Real won gelukkig met 3-0 met goals van Marcelo, Ronaldo en Jesé! 's Avonds was de verjaardag van Saskia en daarmee sloten we de geweldige dag helemaal goed af!

Zondag was weer tijd om te studeren maar 's avonds heb ik gezellig samen met Kim en Debby pizza gegeten om even wat afleiding en gezelligheid te hebben!

Vrijdag is het dan eindelijk zover, dan komen pap, mam en Jessie eindelijk naar Madrid toe! Ik heb er nu al zo ontzettend veel zin om ze alles hier te laten zien en om hen natuurlijk weer te zien!!!!

Adioooos amigoooos!