Week 3: College, college en nog meer college - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 3: College, college en nog meer college - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 3: College, college en nog meer college

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 September 2015 | Spanje, Madrid

De week begon al meteen goed met een college op maandagochtend om half 9.. Het was een lange dag en er beloofde er deze week nog een aantal te volgen!

Op dinsdag had ik inmiddels al mijn vakken minstens één keer te hebben gehad, en alle vakken bevielen erg goed! De werkdruk lijkt hoger te zijn vanwege de vele groepsopdrachten, maar het niveau ligt toch wel een beetje lager dan op Tilburg University.. Maar dan blijft er tenminste wel tijd over om leuke dingen te doen!

Op woensdag besloten Debby en ik te iedere woensdagavond te gaan sporten in Parque de Retiro en direct die avond te beginnen. We hebben verschillende work out oefeningen gedaan, waaronder squats, lunges, sit-ups en ga zo maar door! De hele week heb ik nog ontzettende spierpijn gehad en heb ik ontzettend 'genoten' van alle trappen die ik op moet om bij mijn kamer te komen. Dat wordt dus nog wat de komende weken hahaha, maar het is het waard!

Donderdag zijn we naar de Vogue Fashion Night in Salamanca (Wijk in Madrid) geweest. Hier zijn we in een aantal chique winkels geweest en hebben we een beetje rondgelopen. Het was echter erg druk dus daarna zijn we nog cocktails gaan drinken in de stad.

Inmiddels is het zaterdag en ben ik behoorlijk moe van de hele week naar college. Zo meteen ga ik lekker shoppen in de stad. Morgen eindigt de Vuelta (Ronde van Spanje, wielrennen) in Madrid en aangezien een Nederlander (Tom Dumoulin) aan kop staat, ga ik kijken naar de finish! We zullen zien of hij gaat winnen!

Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3916

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: