Week 15&16: Tentamens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 15&16: Tentamens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 15&16: Tentamens

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 December 2015 | Spanje, Madrid

Hola! Deze twee weken beloofden erg saai te worden, het was namelijk tijd voor de tentamens!
Hoewel alles vrij makkelijk verliep en de stof niet extreem moeilijk was, ging het halverwege toch een klein beetje mis toen ik me compleet had vergist in data en tijden van tentamens.. Gelukkig kwam ik hier nog op tijd achter maar dit zorgde toch wel voor wat extra stress..

Halverwege deze twee weken was het 5 december, dus Sinterklaas! Samen met alle Nederlandse meiden van Tilburg en een aantal Scandinavische en Belgische meiden hebben we dit gevierd. Iedereen moest twee cadeautjes van 5 euro kopen en vervolgens hebben we het dobbel spel gespeeld. Ik kreeg uiteindelijk 5 (!!!) potjes nagellak hahah..

Nog even een weekje tentamens doorzetten en dan zou ik eindelijk vakantie hebben. De tijd vloog echt voorbij deze weken!

Op donderdag van week 16 had ik mijn een na laatste tentamen. Die dag ben ik samen met Debby in Green Cafe gaan werken aan een paper en daarna zijn we gaan vieren dat we bijna klaar waren bij McDonalds, even een break van al het drukke leren..

Op vrijdag ben ik samen met Debby naar de kerstmarkt op Plaza Mayor geweest. De hele stad is inmiddels versierd met allemaal mooie lampjes en grote verlichte kerstbomen. Ondanks het lekkere weer krijg je zo toch langzaamaan echt het kerstgevoel!

Op zaterdag zijn we naar het Prado museum geweest en we hebben ontzettend genoten van alle mooie kunst daar (NOT!).. binnen een half uur stonden we alweer buiten haha! 's Avonds zijn we lekker bij Starbucks wat gaan drinken, met mooi uitzicht op Gran Vía, perfecte chille zaterdagavond dus!

Ik was nog steeds niet bij El Rastro geweest, een van de grootste markten van Madrid in de wijk La Latina. Daarom besloten Debby en ik hier zondag eens een bezoekje aan te brengen. Het was echt enorm gezellig en ook leuk om te zien!

Het was dus een heerlijk weekend om even af te koelen van alle tentamens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 3914

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: