Week 13&14: Nicole op bezoek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 13&14: Nicole op bezoek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 13&14: Nicole op bezoek!

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 December 2015 | Spanje, Madrid

Buenos días! Mijn week begon al erg goed, op maandag direct verslapen... Maaaar na een aantal dagen saai school zou in het weekend Nicole op bezoek komen!
Ze zou vrijdagavond rond 8 uur landen. Helaas had ze gigantische vertraging waardoor ze uiteindelijk pas rond half 5 's nachts bij mijn kamer was.
Dit mocht echter de pret niet drukken!
Op zaterdag zijn we lekker de toerist gaan uithangen en hebben we een groot deel van de toeristische plekken in Madrid gezien. 's Avonds hebben we heerlijk getapast bij Tapa Tapa en daarna zijn we gaan stappen bij Kapital.
Op zondag begonnen we de dag lekker tropisch met ons gekochte tropische fruit, granaatappel en drakenfruit (geen idee of het zo heette maar het was in ieder geval erg lekker hahaha). Daarna zijn we naar Retiro park geweest en in die buurt rondgelopen en geluncht. Rondom zonsondergang gingen we naar het dakterras van Circulo de Bellas Artes, een erg mooi dakterras met een geweldig uitzicht over Madrid! Vervolgens hebben we heerlijk gegeten bij La Tagliatelle en genoten van de laatste avond.
Op maandag moest ik helaas weer naar school, maar aangezien ik nog tussenuren had zijn we lekker samen gaan lunchen. Daarna moesten we toch afscheid nemen..

De rest van de week heb ik me vooral heel erg op school gefocust. De tentamens stonden alweer voor de deur dus er moest veel gestudeerd worden helaas...

Adiooooos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3906

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: