Week 10: Halloween - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 10: Halloween - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 10: Halloween

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 November 2015 | Spanje, Madrid

Holaaa! Deze week had ik een midterm en twee presentaties waardoor ik me vooral heel sterk hierop gefocust heb.. gelukkig ging het allemaal wel goed volgens mij!

Op vrijdag ben ik even lekker de stad in gegaan maar ik was vooral van plan om in het weekend school wat bij te werken en rustig aan te doen!

Op zaterdag was het Halloween. Hier leeft het een stuk meer dan in Nederland, dus het was ontzettend leuk dit ook een keer mee te maken! 's Avonds gingen we met een groep meiden naar een Halloween feest. We waren allemaal flink eng verkleed (ik als duiveltje) en het was een ontzettend leuk feestje!

Op zondag heb ik helemaal niets gedaan, behalve aan school werken en lekker filmpje kijken..

Adioooos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3877

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: