Week 9: Papa, mama en Jessie op bezoek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 9: Papa, mama en Jessie op bezoek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 9: Papa, mama en Jessie op bezoek!

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 November 2015 | Spanje, Madrid

Buenos dìas! Deze week keek ik al de hele tijd uit naar het bezoek in het weekend! Pap, mam en Jessie zouden namelijk een weekendje gezellig naar Madrid komen!

Doordeweeks was er weinig bijzonders, ik had vooral veel colleges.

Maar vrijdag was het eindelijk zover! Ik ging rond 12 uur op het vliegveld ophalen en we zijn allereerst naar hun hotel gegaan. Vervolgens heb ik ze mijn huisje en kamer laten zien en zijn we bij Papizza gaan lunchen. Daarna zijn we naar het Palacio Real geweest en Temple de Debot. We hebben nog door het centrum gelopen langs Sol, Plaza Mayor en andere mooie plekjes. 's Avonds zijn we lekker tapas gaan eten bij Tapa Tapa.

Op zaterdag heb ik ze eerst even de universiteit laten zien en vervolgens zijn we naar het stadion van Real Madrid geweest voor een stadion tour. Hier hebben we alles gezien, van het veld met de dugouts, de kleedlokalen tot het museum. Het was ook leuk om te kunnen laten zien waar ik de week ervoor tijdens de wedstrijd had gezeten! Ik heb hier ook een shirt van Real Madrid gekocht als top aandenken aan Madrid!
Daarna zijn we terug naar de stad gegaan en hebben we bij Starbucks op het terras gezeten. Daarna zijn we lekker door de stad gelopen, langs Plaza Cibeles en door de wijk La Latina. 's Avonds hebben we erg lekker gegeten bij La Tagliatelle, een Italiaans restaurant.

Zondag was alweer ons laatste dagje. We zijn naar Parque de Retiro geweest. Onderweg hier naartoe kwamen we een soort optocht van herders en schapen tegen, erg grappig om een keer te zien! Bij Parque de Retiro hebben we lekker rondgelopen en even op een terrasje nacho's gegeten. Daarna zijn we langs de musea op Passeo del Prado gelopen en naar las Ventas gegaan, een mooie stierenarena iets buiten het centrum.
Daarna zijn we nog even gaan winkelen en 's avonds hebben we gegeten bij McDonald's. Helaas was het daarna al tijd om afscheid te nemen, maar het was ontzettend leuk en gezellig dat ze er waren!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 3876

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: