Week 5: Even bijkomen en weer door... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 5: Even bijkomen en weer door... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 5: Even bijkomen en weer door...

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 September 2015 | Spanje, Madrid

Hola amigos! Aangezien ik afgelopen weekend naar Valencia ben geweest, moest ik deze week toch eventjes flink bijkomen van dat drukke weekendje. Dit maakte de colleges vroeg in de ochtend wel een stuk zwaarder. Maandag en Dinsdag heb ik daardoor ook niks meer gedaan dan naar college gaan en films kijken.

Op woensdagavond ben ik met Debby naar een Nederlandse frietkraam geweest hier in Madrid en konden we eindelijk weer frikandellen en kroketten eten! Dit hadden we wel even nodig!

Op donderdagavond waren we weer genoeg bijgekomen om weer een avondje te gaan stappen. Samen met Debby en Chloé zijn we naar Erasmus Madness geweest. Dat het een leuke avond was, was wel duidelijk!

Op vrijdag heb ik een lekker luie dag gehad om bij te komen van de avond daarvoor. Ik ben even ijs gaan eten en boodschappen gaan doen, maar verder vooral genoten van mijn vrije dagje.

Op zaterdag ben ik met Debby naar Parque del Capricho geweest, een park dat er als een sprookje uitzag! We stonden versteld hoe mooi het was, en dat midden in Madrid! 's Avonds zijn we via Groupon chic gaan uiteten op Plaza Mayor. Als voorgerecht had ik Spaanse kroketjes met ham, vervolgens als hoofdgerecht biefstuk die je zelf nog verder moest garen op een gloeiendhete stenen plaat, en als toetje custardpudding (die echt niet te eten was hahaha). En dat allemaal met een wijntje! Het was erg lekker en we hebben heerlijk genoten!

Op zondag zijn ben ik met Debby naar de Templo of Debod geweest, een Egyptische tempel in het centrum van Madrid. We hebben nog even in het park gezond en zijn daarna gaan lunchen bij 100 Montaditos. Aan het einde van de middag zijn we bij mij thuis brownies gaan bakken en hebben we lekker rustig een film gekeken om de week goed af te sluiten!

Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 3879

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: