Week 1: De eerste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu Week 1: De eerste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lisa Issum - WaarBenJij.nu

Week 1: De eerste week

Door: Lisa van Issum

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Augustus 2015 | Spanje, Madrid

Op maandag 24 Augustus was het dan zover, op naar Madrid voor 4 maanden lang studeren maar vooral genieten! Het afscheid was moeilijk maar de heerlijke zomerse sfeer in Madrid maakte dat al snel goed!
Mijn kamer ligt in een erg mooi en netjes huis midden in het centrum van Madrid en maar een kwartiertje lopen van de universiteit, perfect dus!

De eerste dag (dinsdag) ben ik met Debby (ook van Tilburg University) samen de stad gaan verkennen en hebben we de eerste heerlijke sangria gedronken.. Kortom een erg geslaagde eerste dag!

Toen braken de drie introductie dagen aan, ofja dagen, eerder ochtenden. Iedere dag waren we voor 12 uur al klaar en konden we dus heerlijk gaan genieten! Op woensdag ben ik voor het eerst gaan stappen met een ontzettend leuke groep met veel verschillende nationaliteiten (Frans, Amerikaans, Mexicaans, Belgisch, ...). Meteen een leuke groep mensen ontmoet om nog heel veel leuke dingen mee te beleven!
De laatste introductiedag (vrijdag) was een tour door Madrid. Op deze manier heb ik ontzettend veel over de stad geleerd en de tour hebben we afgesloten met heerlijke Tapas bij 100 Montaditos.
Vrijdagavond was weer stapavond (in club Moondance) en oh wat was dit een geslaagde avond! :)

Ondertussen heb ik samen met Debby ook een weekendje (19-20 september) naar Valencia geboekt met Citylife Madrid!

Het weekend beloofde erg warm te worden, met temperaturen boven de 40 graden! Vanwege dit warme weer zijn we op zaterdag naar Rio Madrid geweest, het 'stadsstrand' van Madrid. Op zondag zijn we lekker gaan zwemmen bij UCM.

Kortom het was een geweldig leuke eerste week en een super start van mijn komende vier maanden!

Adios!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Studente bedrijfseconomie in Tilburg

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 3878

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: